Статті

26.Січ.2021

У спільних іграх і галасливих розвагах малюки навчаються досить істотного – соціальної поведінки. У віці від 3 до 6 років формуються установки, що визначають, як ми будемо поводитися з нашими ближніми, як ми будемо допомагати іншим, рахуватися з ними, але одночасно відстоювати і свої власні інтереси. Зрозуміло, що основи соціальної поведінки закладаються в батьківському домі. … Продовжити читання “Що виховує дитячий садок?”

Детальніше
14.Січ.2021

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ Житомирського закладу дошкільної освіти № 34 2020-2021 навчальний рік станом на 01.01.2021 р. Здобувачі освіти з багатодітних сімей – 21. Здобувачі освіти з малозабезпечених сімей – 2. Здобувачі освіти, батьки яких були або є учасниками АТО (ООС) – 26. Здобувачі освіти, батьки яких загинули під час проведення АТО (ООС) – 1. Здобувачі освіти … Продовжити читання “Соціальний паспорт закладу станом на 01.01.2021р.”

Детальніше
14.Січ.2021

Консультація-інструктаж для вихователів ЗДО  Практика показує, що одним із найскладніших розділів програми у ЗДО є мовленнєвий розвиток дошкільнят. Успішний мовленнєвий розвиток дитини раннього віку можливий лише завдяки чіткій системі роботи з вирішення мовленнєвих завдань з розвитку її активного мовлення, формування граматичної будови і звукової культури мовлення, збагачення словника, а для цього слугують: комплексні та тематичні … Продовжити читання “Сучасні вимоги до підготовки та проведення занять з мовленнєвого спілкування з дітьми раннього віку”

Детальніше
13.Січ.2021

Психолого-педагогічний порадник для педагогів Критичне мислення – одна з найважливіших навичок, яких сьогоднішні діти потребуватимуть у майбутньому. Саме, критичне мислення включають у список топ-десяти найважливіших життєвих навичок, необхідних особистості ХХI ст. На другому місці з них знаходиться – критичне мислення. Дітям сьогодні варто надавати можливість безпечно досліджувати навколишній світ: вони можуть щодня зустрічатися з багатьма … Продовжити читання “Розвиваємо у дошкільників критичне мислення.”

Детальніше
12.Січ.2021

Методична скарбничка для вихователів ЗДО Ключовими навичками майбутнього першокласника НУШ мають бути критичність, гнучкість та креативність мислення, вміння розв’язувати проблеми та висловлювати пояснювальні судження. З цією метою варто використовувати на заняттях у ЗДО відкриті запитання, які передбачають не лише одну правильну\стереотипну відповідь, а сприяють розмірковуванню та неординарному розв’язанню проблеми. Типи відкритих запитань, які варто використовувати … Продовжити читання “Працюємо по-новому: використання відкритих запитань на занятті з дошкільниками”

Детальніше