Методична робота

14.Січ.2021

Консультація-інструктаж для вихователів ЗДО  Практика показує, що одним із найскладніших розділів програми у ЗДО є мовленнєвий розвиток дошкільнят. Успішний мовленнєвий розвиток дитини раннього віку можливий лише завдяки чіткій системі роботи з вирішення мовленнєвих завдань з розвитку її активного мовлення, формування граматичної будови і звукової культури мовлення, збагачення словника, а для цього слугують: комплексні та тематичні … Продовжити читання “Сучасні вимоги до підготовки та проведення занять з мовленнєвого спілкування з дітьми раннього віку”

Детальніше
13.Січ.2021

Психолого-педагогічний порадник для педагогів Критичне мислення – одна з найважливіших навичок, яких сьогоднішні діти потребуватимуть у майбутньому. Саме, критичне мислення включають у список топ-десяти найважливіших життєвих навичок, необхідних особистості ХХI ст. На другому місці з них знаходиться – критичне мислення. Дітям сьогодні варто надавати можливість безпечно досліджувати навколишній світ: вони можуть щодня зустрічатися з багатьма … Продовжити читання “Розвиваємо у дошкільників критичне мислення.”

Детальніше
12.Січ.2021

Методична скарбничка для вихователів ЗДО Ключовими навичками майбутнього першокласника НУШ мають бути критичність, гнучкість та креативність мислення, вміння розв’язувати проблеми та висловлювати пояснювальні судження. З цією метою варто використовувати на заняттях у ЗДО відкриті запитання, які передбачають не лише одну правильну\стереотипну відповідь, а сприяють розмірковуванню та неординарному розв’язанню проблеми. Типи відкритих запитань, які варто використовувати … Продовжити читання “Працюємо по-новому: використання відкритих запитань на занятті з дошкільниками”

Детальніше
05.Гру.2020

Вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників ЗДО при присвоєнні їм кваліфікаційних категорій. Пам’ятка для педагогічних працівників ЗДО

Детальніше
01.Гру.2020

Як вивчається досвід роботи педагога? Кожен педагог ЗДО має обирати для себе індивідуальну тему по самоосвіті (на 3-5 років) та щорічно складати план роботи з підвищення професійного рівня з даної проблеми. Кожен педагог веде щоденник з підвищення професійного рівня на навчальний рік і працює за відповідним планом. Такий план роботи достатньо складати на навчальний рік за 4-ма … Продовжити читання “Планування роботи з вивчення, узагальнення досвіду роботи педагога та оформлення його результатів”

Детальніше