Статті

05.Бер.2021

         Комунікабельність – шлях до успіху особистості. Прагнення до комунікації з оточуючими – вроджена потреба кожної людини. Всі діти від природи товариські, але не всі в однаковій мірі вміють контактувати з навколишнім світом. Навички спілкування – це придбані якості, які залежать від виховання і середовища проживання. Основне завдання розвитку дитини лягає на … Продовжити читання “Як розвивати навички спілкування у дітей”

Детальніше
02.Бер.2021

«У дитинстві за провини мене карали ремінцем. Так, було неприємно, але я виріс нормальною людиною! Не бачу нічого такого, якщо я теж іноді каратиму своїх дітей ременем. Іноді так доводять! Треба ж вибити з них цю дурість!» – на жаль, такі коментарі батьків зустрічаються досить часто. Проте, чи маєте Ви, батьки, право бити своїх дітей? … Продовжити читання “«МЕНЕ БИЛИ, І Я Б’Ю», або чи допустиме фізичне покарання у вихованні?”

Детальніше
26.Січ.2021

У спільних іграх і галасливих розвагах малюки навчаються досить істотного – соціальної поведінки. У віці від 3 до 6 років формуються установки, що визначають, як ми будемо поводитися з нашими ближніми, як ми будемо допомагати іншим, рахуватися з ними, але одночасно відстоювати і свої власні інтереси. Зрозуміло, що основи соціальної поведінки закладаються в батьківському домі. … Продовжити читання “Що виховує дитячий садок?”

Детальніше
14.Січ.2021

СОЦІАЛЬНИЙ ПАСПОРТ Житомирського закладу дошкільної освіти № 34 2020-2021 навчальний рік станом на 01.01.2021 р. Здобувачі освіти з багатодітних сімей – 21. Здобувачі освіти з малозабезпечених сімей – 2. Здобувачі освіти, батьки яких були або є учасниками АТО (ООС) – 26. Здобувачі освіти, батьки яких загинули під час проведення АТО (ООС) – 1. Здобувачі освіти … Продовжити читання “Соціальний паспорт закладу станом на 01.01.2021р.”

Детальніше
14.Січ.2021

Консультація-інструктаж для вихователів ЗДО  Практика показує, що одним із найскладніших розділів програми у ЗДО є мовленнєвий розвиток дошкільнят. Успішний мовленнєвий розвиток дитини раннього віку можливий лише завдяки чіткій системі роботи з вирішення мовленнєвих завдань з розвитку її активного мовлення, формування граматичної будови і звукової культури мовлення, збагачення словника, а для цього слугують: комплексні та тематичні … Продовжити читання “Сучасні вимоги до підготовки та проведення занять з мовленнєвого спілкування з дітьми раннього віку”

Детальніше