Психолог

16.Лис.2019

Чимало батьків нехтують режимом дня своєї дитини. У них завжди напоготові стандартна відповідь: «А нам педіатр нічого про це не говорив» або «Так режим є в дитячому садку, а вдома він навіщо?». Як наслідок, до шести років у багатьох дітей у тій чи тій формі розвивається невротичний стан, з’являються маніпулятивні й істеричні прояви. Батьків такі … Продовжити читання “Режим дня: чи потрібен він дітям?”

Детальніше
13.Чер.2019
Детальніше
13.Чер.2019
Детальніше
29.Бер.2019

Булінг (англ. bully — хуліган, забіяка, насильник) — це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї людини або групи людей по відношенню до іншої людини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом (цькування, приниження, побиття, ігнорування, мовчазне споглядання насилля). Основними особливостями булінгу є тривалість та свідома спрямованість на ображання й приниження іншої людини. Булінг буває фізичним … Продовжити читання “Домашнє насильтво і булінг – що робити та куди звертатись”

Детальніше
01.Бер.2019

Причини виникнення гіперактивності? Гени – гіперактивність більше властива хлопчикам, причому переважна більшість таких дітей світловолосі й блакитно зорі. Здоров’я батьків – часто гіперактивні діти народжуються у матерів з алергійними захворюваннями, астмою, екземою ми мігренню. Дефіцит в організмі дитини жирних кислот і поживних елементів (особливо Zn, Mg, вітаміну В – 12) – симптомами є постійне відчуття … Продовжити читання “Психологічні особливості гіперактивних дошкільників. Як навчати та виховувати дітей з гіперактивністю?”

Детальніше