Практичний психолог

17.Кві.2020

Підлітковий вік – вік зміщення авторитетності. Дитина намагається відокремитися від усього, що нагадувало їй про дитинство. Батьки закономірно виходять з фокусу  авторитетності. Їх замінюють референтні групи підлітків або ті, хто нагадує авторитетних людей. На жаль, у сучасних підлітків практично немає здорових авторитетів. Батьки, не маючи можливості впливати і контролювати, йдуть в авторитарність, як і багато шкільних вчителів. Не розвинена … Продовжити читання “Як вберегти дітей від “груп смерті” у соцмережах”

Детальніше
25.Бер.2020

Пандемія COVID-19 в світі – топ тема всіх новин та розмов. Загальнодержавний карантин наразі запроваджений від 12 березня до 24 квітня 2020 року. Утім, важливо пам’ятати не лише про фізичне, але і про психічне здоров’я, адже інформаційний простір переповнений різноманітними сенсаціями, «рекомендаціями експертів», постами, які не стільки інформативні та корисні, скільки здебільшого викликають паніку або … Продовжити читання “Режим «карантин»: як адаптуватись, організувати навчання дітей та зберегти психічне здоров’я родини”

Детальніше
29.Лют.2020

Нині в Україні батьки мають змогу самостійно вирішувати, з якого віку їхня дитина розпочне навчання у школі — у шість чи у сім років. Основний чинник, що впливає на їхнє рішення — стан здоров’я дитини. Здебільшого для батьків її фізична готовність до навчання у школі є вагомішою, аніж психологічна. Таке ставлення пов’язано із загальним зниженням рівня здоров’я дітей. … Продовжити читання “Першокласник-шестирічка або коли варто розпочинати навчання у школі”

Детальніше
16.Лис.2019

Чимало батьків нехтують режимом дня своєї дитини. У них завжди напоготові стандартна відповідь: «А нам педіатр нічого про це не говорив» або «Так режим є в дитячому садку, а вдома він навіщо?». Як наслідок, до шести років у багатьох дітей у тій чи тій формі розвивається невротичний стан, з’являються маніпулятивні й істеричні прояви. Батьків такі … Продовжити читання “Режим дня: чи потрібен він дітям?”

Детальніше
29.Бер.2019

Булінг (англ. bully — хуліган, забіяка, насильник) — це агресивна і вкрай неприємна поведінка однієї людини або групи людей по відношенню до іншої людини, що супроводжується постійним фізичним і психологічним впливом (цькування, приниження, побиття, ігнорування, мовчазне споглядання насилля). Основними особливостями булінгу є тривалість та свідома спрямованість на ображання й приниження іншої людини. Булінг буває фізичним … Продовжити читання “Домашнє насильтво і булінг – що робити та куди звертатись”

Детальніше