Методична робота

01.Кві.2021

31.03.2021 у ЗДО № 34 відбулося засідання ІІІ педагогічної ради, темою якої став “Вплив художньо-мовленнєвої діяльності на всебічний розвиток дошкільника”. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради розповіла директор, Г. І. Шпита. Вихователь-методист, В.М. Снігир, доповіла про основні завдання розвитку особистості дошкільника засобами художньої літератури в світлі Базового компонента дошкільної освіти, надала довідку  про результати тематичного … Продовжити читання “Педагогічна рада “Вплив художньо-мовленнєвої діяльності на всебічний розвиток дошкільника””

Детальніше
30.Бер.2021

Атестаційний період – надзвичайно важливий у професійній діяльності педагога. Під час атестації здійснюється моніторинг професійних якостей педагогів, результативність їх діяльності, рівень загальної культури. Атестація здійснюється на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації, педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності шляхом відвідування занять та режимних моментів, свят, розваг тощо. Педагоги ЗДО № 34 показали себе компетентними і професійно підготовленими фахівцями, … Продовжити читання “Атестація педагогічних працівників ЗДО № 34”

Детальніше
14.Січ.2021

Консультація-інструктаж для вихователів ЗДО  Практика показує, що одним із найскладніших розділів програми у ЗДО є мовленнєвий розвиток дошкільнят. Успішний мовленнєвий розвиток дитини раннього віку можливий лише завдяки чіткій системі роботи з вирішення мовленнєвих завдань з розвитку її активного мовлення, формування граматичної будови і звукової культури мовлення, збагачення словника, а для цього слугують: комплексні та тематичні … Продовжити читання “Сучасні вимоги до підготовки та проведення занять з мовленнєвого спілкування з дітьми раннього віку”

Детальніше
13.Січ.2021

Психолого-педагогічний порадник для педагогів Критичне мислення – одна з найважливіших навичок, яких сьогоднішні діти потребуватимуть у майбутньому. Саме, критичне мислення включають у список топ-десяти найважливіших життєвих навичок, необхідних особистості ХХI ст. На другому місці з них знаходиться – критичне мислення. Дітям сьогодні варто надавати можливість безпечно досліджувати навколишній світ: вони можуть щодня зустрічатися з багатьма … Продовжити читання “Розвиваємо у дошкільників критичне мислення.”

Детальніше
12.Січ.2021

Методична скарбничка для вихователів ЗДО Ключовими навичками майбутнього першокласника НУШ мають бути критичність, гнучкість та креативність мислення, вміння розв’язувати проблеми та висловлювати пояснювальні судження. З цією метою варто використовувати на заняттях у ЗДО відкриті запитання, які передбачають не лише одну правильну\стереотипну відповідь, а сприяють розмірковуванню та неординарному розв’язанню проблеми. Типи відкритих запитань, які варто використовувати … Продовжити читання “Працюємо по-новому: використання відкритих запитань на занятті з дошкільниками”

Детальніше